کیفیت نماز

کیفیت نماز

نماز

کیفیت نمــــاز

از یکی از بزرگان در مورد کیفیت نماز سوال کردند ،گفت:
چون وقت نماز داخل می شود وضو می گیرم و
 
به مصلای خود می روم و لحظه ای می نشینم
تا اعضا و جوارح من آرام گیرد سپس به نماز بر می خیزم
 
و کعبه را میان دو ابروی خود قرار می دهم
و صراط را در زیر قدم خود می بینم
 
و بهشت را در طرف راست ، جهنم را در طرف چپ و ملک الموت را
در عقب سر و چنان می پندارم که این آخرین نماز من است
 
پس در میان امید و
خو ف می ایستم و تکبیره الاحرام می گویم
 
و شمرده قرائت می گویم و به خضوع و خشوع رکوع و سجود می کنم و به اخلاص
 
تمام نماز را تمام می کنم ، در حالی که نمی دانم که نماز من قبول شده یا نه ؟

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : مهرداد
تاریخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: